Monday, June 1, 2009

Benazir Bhutto forgot to mentioned to change her childerns names in her WILL!











Urdu translaTION,

مجھے آپ کی قیادت کا اعزاز ملا۔آپ نے ایک وفاقی ، جمہوری اور مساوات پر مبنی پاکستان کے لیے قائدِ عوام ذوالفقار علی بھٹو کے مشن کی خاطر جس بے لوثی محنت اور نظم و ضبط کا مظاہرہ کیا ہے اس پر میں جتنا بھی فخر کروں کم ہے۔میں آپ کی جرات و حرمت کو سلام کرتی ہوں۔دو فوجی آمریتوں کے دوران آپ جس طرح اپنی بہن کے شانہ بشانہ رہے میں اس پر بھی سلام پیش کرتی ہوں۔
میں پاکستان کے مستقبل کے بارے میں فکرمند ہوں۔آپ انتہاپسندی، آمریت، غربت اور جہالت کے خلاف جدوجہد جاری رکھیئے۔
میری خواہش ہے کہ میرے شوہر آصف علی زرداری اس عبوری دور میں آپ کی قیادت کریں۔تاوقتیکہ آپ اور وہ مل کر فیصلہ کرلیں کہ بہترین راستہ کیا ہے۔یہ میں اس لیے کہہ رہی ہوں کیونکہ وہ ایک جرات مند اور خود دار شخص ہیں۔انہوں نے بغیر جھکےساڑھے گیارہ سال قیدو بند کی صعوبتیں برداشت کیں۔ان کا سیاسی مقام ایسا ہے کہ وہ پارٹی کو متحد رکھ سکیں۔
میں غریب ، پسماندہ اور کچلے ہوئے عوام کی خدمت کے لیے پارٹی منشور کی تکمیل کی راہ میں آپ کی کامیابی کی دعا کرتی ہوں۔آپ عوام کو غربت اور پسماندگی سے نجات دلانے کے لیئے خود کو ماضی کی طرح وقف کر دیجیے۔
بینظیر بھٹوسولہ اکتوبر دو ہزار سات'

No comments:

Post a Comment